Nu har mördarhundarna träffats..

Jag är villig att göra en insats med rakapparaten om Tim är det! :D :angel: :angel: :angel:

Ha ha...nä inte vara dum mot Tim, han är söt!


Men jag är villig att betala för att se Bebbens voffsing hälsa på Tim. Då kommer han se ut som en dränkt katt, för *kollar höger, kollar vänster... :cool: Bebben är inte här..bra :) (viskar)....Bebbens hund DREGLAR!! :crazy: :p*

Men säg inte att jag har sagt något! :angel: :angel:
 
Ja, det där kortet var ju till hans fördel också. Där man ser all den gräsliga pälsen :devil:

En bekant till mig har en BC (X kompis) och en Sheltie också. Jag tycker det känns skumt att klappa honom :crazy: :o
 
Bebben är visst här!! :eek: :mad: :mad:

Och hon slemmade ändå inte alls mycket, som ni såg :D Du ska se när hon har druckit då.. Det rinner hela vägen ut från köket till vardagsrummet, ofta ut på balkongen. Hon går nämligen alltid en speciell väg efter att hon druckit, som om hon vill slemma ner den mest "trafikerade" delen av lägenheten.. :crazy:
Eller så skakar hon av det, typ överallt :angel:

Du ska se hur Nicke eller Freja ser ut efter en lekstund med henne :angel: Freja får slem precis ÖVERALLT och Nicke får slem över hela halsen, nacken och bringan :D
 
Jopp, han ska till Uppsala :)
Minns dock inte vart i Uppsala han kommer att bo.. Han kommer att följa med sin matte till SLU på jobbet varje dag, i alla fall!
 
Bebben är visst här!!

Huua... såg inte att du var här! Har du stått och tjuvlyssnat? :mad: :D :angel:

Hon slemmade bara lite. :angel: Beror på vad man jämför med. :D

Men jag får väl erkänna att slem och vattenspår efter att ha druckigt var lillvalpen expert på. Ibland drog hon med sig vattenskålen skvimpandes genom vardagsrummet. :crazy: Vårt parkettgolv! :eek:
 
Jag ska påpeka det för henne :angel:
Han kommer ju att få en Rottisktik som kompis (Som jag nämnde). Det är nog bäst att ägaren till den valpen blir underrättad om vem som kommer att bestämma av dom två :D
 
Vårat parkettgolv var ganska fint när vi flyttade hit, men efter ett antal hundar så är det ganska.. Slitet :crazy: :D

Weei, såg att jag hade en födelsedagstårta bredvid mitt namn nu ju. Coolt :cool:
 
Åh, då kanske jag får en skymt av honom nån gång om jag har tur :) Iofs, uppsala är inte så litet :p
 
Tack tack :)

Annars får du väl åka till SLU och hävda bestämt att du VET att det finns en liten Totte där på smådjursgenetik-avdelningen och du bara måste få se honom :angel: :D
 
då kommer ju valpisen bli "granne" med min dogg (rottistik)! hon bor också på Ultuna om dagarna. ska underätta mor om att hålla utkik efter honom när hon börjar jobba efter semestern :).
 
Tottes ägare har pratat något om en Rottistik som han ska få bli med kompis med förhoppningsvis ju!

Fast hon kanske snackade något om att dom bodde grannar bara. Nu vart jag förvirrad! :crazy:

Är din med på jobbet hela dagarna eller? Med din mamma då..

Hon kommer att vara hemma med Totte i 4 veckor tror jag det var, sen får han följa med på jobbet :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp