Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo det är precis vad jag tänkt mej!! Tömköra och longera lite me!! Hon har tappat nästan alla muskler o konditioner är dålig.. Ridhus blir det inget för det har jag inte ngt på en mils avstånd!!
Kompisen o jag var ute med gammelgumman hos mig och hennes dotter(som rids regelbundet). Vi skulle bara skritta lite lugnt eftersom gammelgumman stått ett tag. Trodde vi. Hästarna var övelyckliga och taggade. Fick jobba hårt för att hålla dem i lämpligt lugnt tempo, men de mest taktade runt.... Man måste tänka på det med. Hästarna kan ju ha ett annat tempo i kroppen. Men man måste ändå hålla dem lite så de inte tar skada när de stått länge. Lycka till.
Skola & Jobb Jag har inte ångrat det en enda gång! Just för att jag kan jobba med väldigt mycket olika saker så är det flexibelt med att byta jobb om...
Ekonomi & Juridik Jag hade en höjdarupplevelse med en "köpare"
Först prutade hen, vilket jag kan tycka är fine. Vi kom överens om pris och hur och när...
Islandshäst Jag red lätt i grisepass på min första islänning när jag var sju år. Vi kunde inget om gångarter när vi köpte henne, och hon gick bara i...