Nu vet jag inte om det är hållbart längre..

Status
Stängd för vidare inlägg.

YorkWann

Trådstartare
Jobbar på förskola, vi har 23 barn på tre heltider och en chef som inte lyssnar. Nu kommer en av våra femåringar flytta till våren. Men då kommer vi få två(!) nya ettåringar, som dessutom är födda i slutet av 2003-början av 2004. Vi har redan 6 ettåringar, och det funkar inte med två till, vi kommer inte kunna bedriva någon sorts verksamhet längre (inte för att den är kanon nu heller) all tid går till det praktiska, som blöjbyten och mat osv. Vad ska man göra när man har en chef som inte lyssnar.
 
Sv: Nu vet jag inte om det är hållbart längre..

Om det är en kommunal förskola så gå vidare, om inte närmsta chefen lyssnar så har ju även den en chef... Och skulle inte heller det fungera, prata med föräldrarna om hur de ser på situtionen, börjar de "bråka" ja då måste kommunen börja lyssna. :devil:

Om det är ett privatägd förskola ja då blir det kanske svårare och man får prata direkt med föräldrarna men då har ju de gjort ett val att sätta barnen i den förskolan så då kan de ställa lite krav...
 
Sv: Nu vet jag inte om det är hållbart längre..

Gå högre upp och klaga eller strejka.

Det här du tar upp är en andledning jag "försöker" att undvika att ha min dotter på dagis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 797
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 951
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 640
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp