Nummerlapp

Novelette

Trådstartare
Så nu har jag investerat i två såna där nummerlappshållare från H**ks...men hur ska de sättas fast på tränset??
Behöver man bara ha på ena sidan och i så fall vilken?

Ska tävla min första tävling 14:e nov så jag har ju aldrig satt på några såna förr.. :angel:

Sv: Nummerlapp

Jag brukar ha på vänster sida...vet ej om det är rätt men ingen har då klagat! Om det är en sån med gummiband så brukar jag ta det runt tränsets sidstycke tex och sen fästa i pluppen som sitter på! Lycka till på tävlingen!!

Du behöver bara en nummerlapp och du kan ha den var som. Ska du sätta den på tränset så kan du använda gummibanden att trärunt ovan och under pannbandet (alltså ett gummiband håller fast nrlappen ovan och ett annat gummiband håller fast nrlappen under pannbandet). Du anv "kroken" på nrlappen för att sätta fast gummibandet i slutet.

:)

Du ska ha den på vänster sida, snurra fast den med gummibanden,
jag har min på stigbygeln!

man ska ha nummerlappen på höger sida!! (på tränset)
men får ju rosetten på vänster sida och galopperar ärevarv i höger så då ska rosetten synas utåt mot publiken! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 086
Senast: starcraft
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
808
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025