Nuuuu äntligen :-)

B

bengibollen

Nu har hon kommit hem. Resan gick jättebra och hon sov på slutet och tittade bara upp lite när vi körde över nåt gupp. När vi kom in, så sprang hon bakom soffan där hon sitter och jamar. Stackarn. Så mycket nytt på en gång.
 
Lilla missen då!
Hon kommer säkert fram när hon blir hungrig. :)
Jag tror jag har sett bilder förrut men kommer inte ihåg hur hon ser ut, kan du sätta in någon?
 
Jadå. Hon stannade inte så länge där. Men hon har jamat massor, så det blev en lång natt. Till slut lugnade hon ner sig i alla fall och kom och lade sig intill mig i sängen. Idag har det varit jamande lite från och till i allt kortare perioder. Mat, vatten och kattlåda har hon funnit och använder utan problem. Det har även busats en del :-)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 107
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 860
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 177
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp