• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 012
B

Binsan

har hört rykten om att en ny cup för enbart juniorer är på väg, finns det nån som vet lite mer kanske....?:smirk:

Sv: ny cup..

åh, det skulle vara störtkul (murray som bara har ett juniorår kvar nu ;) ). ingen som vet vad det är för något?

Det verkar ju super om det vore så! :idea:
Var kommer dessa rykten ifrån?

Västergötlands cup på debutant nivå i år floppade ju rejält så hoppas verkligen det blir i CNC, då har man iaf nåt att sträva efter om man rider lägre klasser och man slipper rida lägre klasser för att kunna få deltaga i cuperna.....;)

Ja, det skulle kännas tråkigt att gå ner och rida lägre klasser bara för att få chansen att vinna pengar tex.

en eventuell final kunde ju iallafall gå i * stjärningt....:d

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 581
Senast: Mirtai
·
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: co-SMAD4
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 265
Senast: ufot
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 044
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka