JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ny EM-medalj för Etzner Jakobsson
Moderator
Hästnyheter
Hon är flerfaldig medaljör vid EM och Paralympics men saknar en VM-medalj.
Men det vill Louise Etzner Jakobsson inte tänka på när hon i...
Hästnyheter
Det blev ingen Paralympics-medalj för varken Louise Etzner Jakobsson eller Lena Malmström i dagens individuella dressyrtävling.
Men...
Hästnyheter
Louise Etzner Jakobsson tog silver i det fria programmet i paradressyren i EM i Rotterdam.
Det är hennes andra medalj i mästerskapet.
Hästnyheter
Louise Etzner Jakobsson hade ett brons i EM i paradressyr redan. Nu tog hon ytterligare en medalj – i küren.
Ekipaget belönades med...
Akut bröllopsklänning
Kläder & Bli fin Här är en klänning som skulle funka som en enkel och romantisk brudklänning. Jag såg nåt liknande fast i glansigt tyg på en Gant-affär...
lilstar
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Jag bodde i ett kollektiv under gymnasieåren när jag var som värst :D vår relation blev mycket bättre av det!
När jag fick flytta hem...
Asko
10 minuter sedan
Svar: 997
Visningar: 37 607
Allmänt
Stärka 3 åring
Träning Jag kör ledrep istället för longerlina eftersom det blir mindre i handen då, men samma princip :) promenera mycket tycker jag är jättebra.
Blyger
11 minuter sedan
Tävlingsdebut
Tävling Känner mig lite trög men vilken tävling är Coty?😊
MiniLi
37 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 715
Grenar
Svårtransporterad häst
Träning Just det! Jag hade en häst som gillade när jag ströade upp ordentligt i släpet. Så det kändes lite mer som en box. Då slappnade den av...
Jordgubbkiwi
Idag kl 10:32