Lilljessicah Trådstartare 27 Dec 2006 #1 Wiiiiieee Dumbo? Jisses! Sicken helomvänding! Bus,bus,bus. Best Friends Sjung med nu syrran!! Okey!
Lilljessicah Trådstartare 27 Dec 2006 #4 Sv: Ny kamera = Nya bilder Den lilla är en schipperke,och den stora är Rodhesian Ridgeback/Amstaff..
Lilljessicah Trådstartare 28 Dec 2006 #7 Sv: Ny kamera = Nya bilder goggoman skrev: Hääärliga bilder!!! Klicka för att se mer... Tack! Jag är helt kär i min nya camera,den förra blev bara suddiga bilder av om man knäppte på dom "in action".
Sv: Ny kamera = Nya bilder goggoman skrev: Hääärliga bilder!!! Klicka för att se mer... Tack! Jag är helt kär i min nya camera,den förra blev bara suddiga bilder av om man knäppte på dom "in action".
Lilljessicah Trådstartare 31 Dec 2006 #9 Sv: Ny kamera = Nya bilder 5 nya bilder. Ginger Lilla Kitti i mormors knä. Jag ÄR också liten!! Kitti vinkar till publiken Inkallning
Sv: Ny kamera = Nya bilder 5 nya bilder. Ginger Lilla Kitti i mormors knä. Jag ÄR också liten!! Kitti vinkar till publiken Inkallning