Ny kategori önskas

majola

Trådstartare
Nu när det ändå ändras om i kategorierna vill jag passa på att önska en kategori, nämligen en som innefattar fritidsaktiviteter i t ex en förening eller på en ridskola. Jag velar alltid om jag ska lägga dessa trådar i gnägg, hästverksamhet, barn eller någon annanstans.

Sv: Ny kategori önskas

Det är ju det som hästverksamhet är till för.

Läs forumbeskrivningen :idea:
Om företagande och närliggande frågor, även anläggningsutrustning m.m. för de som bedriver någon typ av verksamhet inom hästsektorn oavsett hur liten den är.

Man får inte diskutera namngivna ridskolor/föreningar annars är det fritt fram

Sv: Ny kategori önskas

Men man drunknar ju i alla stall- och paddockbyggprojekt. Maskinerna har ju fått ett eget forum. :angel:

Snälla...

(Det funkar inte på min ridlärare heller...)

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 590
Senast: Lejontand
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 311
Senast: Raderad medlem 149639
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 408
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka