• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Horsefreak_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 834
H

Horsefreak_

hade tänkt inhandla en ny kavaj i falsterbo :idea:
någon som har några förslag, gärna bilder, pris osv :bump:

Sv: Ny kavaj

Vad har du för någon nu och vilken färg vill du ha ?
Pikeur har ju många riktigt fina.. och JW. Men de är ju ganska så dyra, de finns ju lite andra märken oxå som ligger lite lägre i pris. Typ Jacson, Mountin Horse, Börjes, Hööks osv. :)

marinblå tror jag.. funderar på JW, Pikeur, Kingsland, Equiline eller Cavallo ::D fast jag vet inte vilket av det :crazy:

jaha, vad jag har för en nu.. har 2, en Pikeur o en Victor Hugo, men har tröttnat på båda..

Jaha okej.
Equiline har ju riktigt fina :love: ååh om jag själv bara skulle ha råd med en sådan *drömma*
Anyway .. jag skulle satsa på en Equiline, helt klart, om du hittar någon snygg som sitter bra såklart!! :)

Det finns en fin JW, som är marinblå, kritstrecksrandig (svaga ränder) och röd och vit rand på kragen. Tror den ser ut så :p

Equiline har en grå med svagt rosa kritstreck. Syns inte såå väl men den är såååå fin -vill ha- . Tänk om man hade pengar...:love:

Annars gillar jag kingslands kavajes. Dom är också snygga.

Om det där var menat till mig så har jag ju aldrig sagt nåt annat? :confused:

Kingsland
CRW_0088.jpg

JW
cinder-classic.jpg

Pikeur (epsom)
epsomazur.JPG

jag har en Kingsland, den e figursydd och den jag har är med mörkblå krage, finns med röd och klarblå oxå.
LSH-CV-102.JPG

Allessandro Albanese :d :d

(om de ska dit)

Annars skulle jag köpt en Kingsland..

Fidelity skrev:
Equiline har en grå med svagt rosa kritstreck. Syns inte såå väl men den är såååå fin -vill ha- . Tänk om man hade pengar...:love:

Annars gillar jag kingslands kavajes. Dom är också snygga.
Den är underbart snygg :love:

hej min dotter har en pikeur grå melerad som hon är så nöjd med

Min drömkavaj! Sååå fin.
Och med en ljusrosa skjorta och grått hsbrak med rosa passpoal på så skulle det bli sååååå fint. *drömma*

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
465
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka