Ny säkerhetsväst!

Sv: Ny säkerhetsväst!

Jag har den modellen och jag tycker den är helt underbar och den sitter bra på mig. Jag har en modell mindre än vad skulle ha för att den inte skulle gå så långt ner i ryggen och slå i sadeln.

Antar att du menar Danridern?

Jag har den:D, och jag tycker att den är super:d

Förlåt, trodde jag hade direktlänkat!
Jag menar den "nya" mer flexande varianten såklart :)

De traditionella västarna känns både otympliga och klumpiga, har väntat på att en mer liknande mc-väst skulle komma ut på marknaden, inbillar mig att de känns bättre?

Är även jag ute efter en smidig väst. Såg nyligen att horze har en väst som heter InCase, någon som vet något om den (hittar inte mycket info på nätet)?

Air o wear ska komma med en ny väst nu i vår. Ska vara mjukare och följsammare i ryggen. Ska köpa ny väst i vår och väntar nog till Char***s får hem den här så att man kan prova. Teatade en RS men tror jag gillar zippan bättre. Väntar med spänning på att de ska få hem den nya. Tjejen i butiken tyckte själv att den var skön och mjuk.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: Kristall10
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 499
Senast: JennyLz
·
IT & mobiler Jag har börjat tröttna rejält på min nuvarande bärbara dator och behöver/vill köpa mig en ny. Jag har för nuvarande en Lenovo G710...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Squie
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka