Ny skärm, gammal dator

Tack @Gunnar och @Sharpless ! Nu har jag kikat närmare på skärmen och det finns ett uttag för hdmi. Ska hämta min kabel imorgon och testa!

Synd att netonnet inte har nån mailadress så jag kan stoppa beställningen. Suck…
 
Om du går in på "kundservice" så kan du antingen maila eller skriva till kundtjänst i chatten (alt. ringa). De brukar ha folk som svarar från kl 9.

Det löste sig efter en halvtimmes telefonkö. Tyvärr funkade inte chatroboten (men det påpekade jag för den jag pratade med). Nu ska bara pengarna komma tillbaka, men det var ju ingen jättesumma iaf.
 
@Gunnar och @Sharpless ni är härmed utnämnda till mina hjältar. Skriver det här på jobbets tangentbord, men med min privata dator igång. Skärmen uppförde sig perfekt när jag startade datorn (tänker att det blir lättare om jag endast har en dator igång i taget) och jag lyckades tom fixa internet på några sekunder. Tror inte ni förstår hur enorm skillnad det här gör i min vardag, att slippa ha två platser med dator och tangentbord som tar upp en massa plats (bor på 25 kvm).

Nu ska jag bara våga steget att skaffa ny dator så småningom. Men jag väntar väl tills den nuvarande kraschar... ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp