ny täckestråd!

Kivina

Trådstartare
Jag ska köpa ett nytt ofodrat regntäcke åt pålle till sommaren, då han är känslig över ryggen, och ska gå ute dygnet runt.

Nu funderar jag mellan Bucas Irish turnout eller Bucas Sunshower, vilket skulle ni ha valt?

Sv: ny täckestråd!

Jag har Sunshower Rain till våra stora hästar på sommaren, det är ett jättebra täcke. Spelar ingen roll vad det är för väder för hästarna har det bra ändå. E det varmt blir den inte svett o regnar det blir den inte blöt. Om jag inte har fel så e Irish turnout lite mer täcke. Sunshower e bara yttertyg o ett meshfoder. Jag tycker det e jättebra!

Sv: ny täckestråd!

Skulle absolut valt sunshower.med det andra är risken att det blir väldigt varmt åt hästen när solen tittar fram.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 658
Senast: manda
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 967
Senast: ako
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
732
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Min häst ska flytta till nytt stall om ungefär två veckor och kommer då gå ut på skogsbete dygnet runt. Där hon står nu så står hon i...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka