Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min kavaj har blivit för liten och vi har börjat leta ny. Problemet är att jag är väldigt liten och smal. Är det någon som vet en figursyddkava som är snygg? Helst med två sprund bak.
Jag köpte en Equipage igår! Grå, figursydd och med två sprund bak. Inte var den särskilt dyr heller, 555kr fick jag ge. Nu vet jag inte hur smal du är, men den satt jättebra på mej, som är smal med ganska långa armar. Om du vill kan jag fixa en bild på den sen!
Åh, va roligt, vill jättegärna se bild!
Men tror att jag har prövat en sån, såg ut som en säck potatis, men det kanske var olika modeller?
Är 160 med långa ben o väger knappt 40, ingen figur heller
Hittade en bild, ser man kans typ hur jag ser? Hoppade på studsmatta...
Jag har en Pfiff kavaj som sitter väldigt bra. är ca 157 o väger ca 40. men det är tyvärr ganska många som har såna nu har jag märkt... men den är fin iaf
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...