Nya bilder på sötnosen!

Sv: Nya bilder på sötnosen!

Jätte söt, bli påmind om hur söt vår Goldenflicka var som valpis .

Nu är hon vacker :)
 
Sv: Nya bilder på sötnosen!

den va ju jättegullig golden ska själv kolla på en den 10/10
 
Sv: Nya bilder på sötnosen!

Jaa, visst är hon underbar!! :love:

Men hon var inte såå himla populär häromdagen när hon strimlade ena hörnet på vår hörnsoffa! :devil:

Men det är sånt man får räkna med när man har valp i huset. :smirk: Faktiskt det enda hon har tuggat sönder.
 
Sv: Nya bilder på sötnosen!

Tror inte att det går att vara sötare. :love: Har haft en golden men hon dog tyvärr i feb i år. Lilla snuttan. Men jag tror som sagt att det inte går att vara sötare. :love: Ta väl hand om lilla sötnosen.
 
Sv: Nya bilder på sötnosen!

har en blandras hemma mellan golden och labbe. :)

första julen för henne lyckades hon och hennes syskon dra ner en julgran och bita sönder aaaaaaaaaaalla julklappar. (förutom dom som var längst in under granen, den var ju himla stickig det där trät..)

min mops försökte kissa på julgranen :P han är så söt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 669
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 012
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 121
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 828
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp