Nya bilder...

Wohoo....äntligen bilder på vackra Wiola :love: :bow:

Sen måste jag säga att en katt med mer uttrycksfullt ansikte än Sparfven har jag nog aldrig sett.....såg ut som om han planerade en "moträd" för att han tvingats till foto....*fniss

"Marremannen" vacker som alltid :bow:

En liten fråga.....Är Abysar så smäckra i sig själv eller det är bara dina? Jättefin "form" på dem iaf...underbara!

Vem var det Wiola skulle paras med?

Mvh C + Gänget
 
NÄ,de är inte så smäckra....de ska vara det ...men ...ehh host,host... :o..Jag kan ju säga att Marre får man hårdbanta innanvarje utställning,Scilla får man göda... :smirk:
Scilla,lilla Blå o Solo är i bra form,Marre är fet likaså Sparvfen... :crazy: :smirk: :angel:

Wiola ska paras med Marrakech såklart,har ju ingen annan hane...ännu... :angel:

O sparvfen är den vackraste katt jag vet.....o den mest egna... :love: :love: :love: :love: :love:
 
http://photo.starblvd.net/Rallebralle/1-3-2-1077558342?m=0&pg=0&ro=2&co=1


Jag glömde en liten buckla.... :smirk:
Men lägg märke till nom. som jag håller upp... :p

Din har ju tagit typ allt som man kan ta,det e lite orättvist.... :eek:
Jag har tagit alla mina själv,dvs jag fick inte med några rosetter för tex Scilla som var INT när jag fick henne... :cool:

Dessutom är konkuransen större bland abyssar!!!! :devil:
Känner du till Savannaketh´s??
Hon föder ju upp korater,jag har iaf en abyhona här som är hennes ,på parning förståss.... :smirk:
 
Underbara ! :love:

men jag måste ju erkänna att katterna ser lagom roade ut !
 
Sparvfen såg verkligen speciell ut och Marrakech var en stilig kille.
Men jag får hålla med Xeline att kissarna inte såg så överlyckliga ut.. ;)
 
Haaaaa,det var de inte heller.....
Marrakech har en löpande brutta för parning hemma just nu så de huserar inne i badrummet.....jag kom ju in o avbröt.... :angel:
Sparvfen sov.... :angel:
Wiola har bara bott här en vecka,drygt.....hatar att bli buren..... :crazy:....eller klappad över huvudtaget... :smirk:


Men som sagt vad glör man inte för ett foto.. :angel: :angel: :devil:
 
Du har en bild i ditt Wingardh-album på Scilla som är helt överlägsen ! jag var tvungen att gå in och titta på henne ! Den när hon sitter på ett bord eller möjligen en stol med en ÄKTA katt-min i ansiktet. Guud så fin hon är !

Vilken färg/ras är Sparfven ?
 
Det är den bästa bilden jag tagit i hela mitt liv.... :bow:
Enda felet är att toppen på ena örat inte kom med .
Det roliga är att hela hon utstrålar överlägsenhet i verkligheten också....jag brukar kolla på kortet o säga: Typiskt Scilla :smirk:

Sparvfen af Ben som han egentligen heter,uttalas med fördel med "östermalmsdialekt",han var bara tio veckor när han kom till mig o var således bara skinn o ben,såsom sig bör när man är av rasen siames.
Han väger idag 5,5 kilo...... :o :angel:
Rejäl kastratmage...... ;)

Angående färgen : Chockladtabbymaskad SIA.
 

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 766
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 401
Senast: alazzi
·
Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 099
Senast: ameo
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 609
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp