Nya kupoler till lampa

fejko

Trådstartare
Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
 
Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Vad är det för sorts lampa?
Jag förstår inte riktigt vad du menar med kupol?
Är det en fönsterlampa?

En googling gav mig en sida som hade reservglas till vissa lampor. Men jag vet inte om den är seriös alls.
Ljustema hette den i alla fall.

Edit: Fick upp mer träffar om jag googlade reservglas lampor.
 
Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Jag har köpt nya kupor till en 30-talslampa, inte exakt lika så jag köpte en ny uppsättning om 3. Är det en gammal lampa så har ofta antikaffärer/liknande sånt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
307
Hemmet Jag har blivit besatt av denna lampa! Tyvärr redan såld. :( Har försökt googla men inte hittat något liknande. Finns den lampan eller...
Svar
4
· Visningar
745
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 266
Senast: Rie
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp