snurpe
Trådstartare
Nu när man dragit på sig tre katter är de inte längre speciellt lättburna i varsina burar
Så nu ska jag bygga en mysig vagn åt dem
Jag har köpt denna hundbur åt dem som ska hämtas upp snarast
Denna ska placeras på en vagn med ordentliga hjul så att man kan dra katterna även där det är lite ojämnt, snöigt eller dylikt. Lister ska sättas på så det hela blir stadigt, ordentliga hjul med broms ska monteras, stadigt hundkoppel ska monteras för att man ska kunna dra vagnen. Självklart ska det även sys en mysig dyna så kissarna ligger behagligt där inne
Jag har även fått för mig att det ska bli mysigt och ombonat för dem att åka ihop. Något burskynke ska sys så det inte är öppen runt om buren. Handtag ska fästas så buren är lätt att lyfta på två i trappor etc.
Några mer goda tips och råd?
/snurpe
Så nu ska jag bygga en mysig vagn åt dem
Jag har köpt denna hundbur åt dem som ska hämtas upp snarast

Denna ska placeras på en vagn med ordentliga hjul så att man kan dra katterna även där det är lite ojämnt, snöigt eller dylikt. Lister ska sättas på så det hela blir stadigt, ordentliga hjul med broms ska monteras, stadigt hundkoppel ska monteras för att man ska kunna dra vagnen. Självklart ska det även sys en mysig dyna så kissarna ligger behagligt där inne
Några mer goda tips och råd?
/snurpe