nya skor nu igen..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare isan_love
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 375
I

isan_love

ska ha nya ridskor eftersom de andra är alldelles trasiga, gillade de men jag kan inte hitta likadana :/

därför behöver jag hjälp att hitta de hetaste jodphursen (ridstövlar e för dyrt tyvärr) !! Gärna på h*öks..

Vill helst inte ha med snörning lr dragkedja....

är det någon som vet vilka drömskorna är och var de finns?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: nya skor nu igen..

De bästa och snyggaste ridskorna är Ariat, men de går på ca 2000kr :angel:
Tyvärr handlar jag inte på H**ks så jag kan inte ge dig några bra tips ut i från deras produktsortiment.

Drömskorna hittar du garanterat inte på Höök.

Rekommenderar Blundstone, Ariat, Sergio Grasso.

Jag köpte ett par ridskor på hööks för nån vecka sedan, dessa finns dock inte med på hemsidan. Påminner om epson stålhätteskorna, men mkt smäckrare men forfarande med stålhätta! Jag ville ha ett par nättare stålhätteskor och det var bara dessa som föll mig i smaken. Håller dock kanske inte i 20 år om det är det man är ute efter;)

Jag köpte ett par ridskor på hööks för nån vecka sedan, dessa finns dock inte med på hemsidan. Påminner om epson stålhätteskorna, men mkt smäckrare men forfarande med stålhätta! Jag ville ha ett par nättare stålhätteskor och det var bara dessa som föll mig i smaken. Håller dock kanske inte i 20 år om det är det man är ute efter;)

kan du inte lägga ut en bild på dom?? :D

kan du inte lägga ut en bild på dom?? :D

Här kommer bilder på dom, men ber om ursäck för dom är VÄLDIGT oputsade:o:p.

21569170.jpg

Dom till höger, jämfört med mina gamla hööks epson stålhätteskor till vänster
21569171.jpg

RM Williams! Har haft mina dagligen i stallet (utom under kallaste vintern) i 7 år. Ser ut som nya efter varje gång jag putsat.

Sambon höll på att få hjärtslag och andnöd när han såg att jag använde 2500 kr-skor i stallet (han använder likadana som vardagsskor), men slår man ut priset så blir det väldigt låg KPA. Och de matchar Dyon shortchapsen perfekt!

Nej, dom är ju bäst!
Näe men det beror väl på hur ens fötter ser ut...

Mina har hållt i 3-4år, men nu har jag ett par nya.
Hur länge håller alla andras skor då om man får fråga?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 207
Senast: super
·
Övr. Hund Har en labrador på 9 mån. Vi har precis gått klart en lydnads- och apporteringskurs, och han har skött sig väldigt bra. Idag hade vi...
Svar
6
· Visningar
2 245
Senast: squarepants
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 981
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka