Nylonträns. Erfarenheter & rek. tack!

Ponnytant

Trådstartare
Kort och gott: tacksam för forumets synpunkter på nylonträns. Bra och inte-bra erfarenheter. Tips.

Sv: Nylonträns. Erfarenheter & rek. tack!

Midigt och bra men inte så snyggt (enligt mig).

Jättelätt att hålla rent, sitter luftigt på hästen så det blir inte så svettigt.

Håller med om snyggheten! Tyck. Tyck.
Jag gillar faktiskt att putsa - tycker t o m att det är avkopplande, men ibland är det så MÅNGA träns!
Kanske finns det ngn som har tips på "diskreta" nylonträns?

Tycker också om att putsa men eftersom jag leker distansryttare ibland så måste jag ju ha ett nylon (eller iaf nubuck) speciellt nu när jag har bomlöst också ;) Har dock inget i nylon för tillfället.

Ska se om jag kommer ihåg en sida som hade mer "normala" nylonträns.

*putt*
POSITIVT? NEGATIVT? TIPS PÅ "DISKRETA NYLONTRÄNS"?

Liknande trådar

Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
352
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
217
Senast: Gimlan
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka