JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nytt avtal för hästkött till Gustafs
Moderator
Hästnyheter
Fyra män åtalas nu i härvan kring den stora hästköttskandalen där bland annat hästkött hittades i Findus lasagne. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Livsmedelsverket har stängt ett gårdsslakteri i Västra Götaland sedan myndigheten upptäckt att slakteriet sålt okontrollerat hästkött...
Hästnyheter
Tommy Ögren, ägare till Skövde slakteri, startar hästslakteri. I dagarna har han registrerat bolaget Hultets Hästslakteri AB. ...
Källa...
Hästnyheter
Det finns inga indikationer på att otjänligt hästkött som sålts av den liga som avslöjades av Europol förra veckan, har kommit till...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Vad är det för erfarenhet som du lutar dig mot? Mina wachtelhundar som har stor erfarenhet av jakt avlivar ett rådjur med ett bett i...
animalasia
20 minuter sedan
Svar: 119
Visningar: 3 766
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Vi har inte så bråttom :). Tiden kommer gå fort till 6 mån och dröjer det till 8-9 mån så får det bli så. Men bra att veta på ett ungefär
Milosari
Idag kl 13:26
Svar: 926
Visningar: 66 617
Hund
Fågelobservationer
Övr. Djur I söndags såg jag en mamma morkulla som var ute och gick på en skogsväg med sina två pyttesmå kycklingar i släptåg.
Jag har sett...
skogaliten
Idag kl 11:31
Svar: 107
Visningar: 21 040
Djur