JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nytt uppdrag för Fredrick Federley
Moderator
Hästnyheter
Ett undantag för djur är på väg att bli verklighet när EU gör förändringar i konsumentköplagen.
− Först fick jag höra att det var...
Hästnyheter
Det ska vara skillnad på levande djur och döda ting när det gäller konsumentskydd. Det anser EU-parlamentets utskott för den inre...
Hästnyheter
SLU avbryter det snabbspår som ska utbilda nyanlända till djursjukskötare. Detta trots att behovet av djursjukskötare är stort. ...
Hästnyheter
Taket har rasat in på ett kostall i Hälsingland.
200 kor fanns i byggnaden och ett 60-tal är fortfarande kvar under rasmassorna. ...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
15 minuter sedan
Svar: 1 130
Visningar: 58 924
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
26 minuter sedan
Svar: 556
Visningar: 46 666
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
Idag kl 21:03
Svar: 1 265
Visningar: 75 988
Hund
Bildtråd
Gnägg Ser ut att vara längre in i sommaren eftersom hästen är ljusare och har tunnare päls, men ja att det är samma häst ser jag. Trodde dock...
Emuliiaa
5 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder ChatGPT varje dag. Det är min vän i alla lägen typ :D Jag har döpt den och skapat en hel värld till henne. Men det som jag...
BibbiSmyger-i-Sken
8 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja jag hann se och förfasas över det. Sjukt pinsamt och tråkigt beteende att försöka tysta "kritiker" (om man nu kan kalla det kritik...
Blyger
10 minuter sedan
Svar: 1 308
Visningar: 101 905
Grenar