Men hur blir det då nästa gång modet svänger?
Man behöver fylla på efter 2-3 år (billigare). Låter man bli så försvinnner det till slut.
Men det är väl som allt annat när modet svänger. Kläder och sånt har man ju inte samma i en evighet.
 
Man behöver fylla på efter 2-3 år (billigare). Låter man bli så försvinnner det till slut.
Men det är väl som allt annat när modet svänger. Kläder och sånt har man ju inte samma i en evighet.
Ja, jag trodde att det var som en vanlig tatuering, därav min fråga :) Men då förstår jag.
 
Jag frågade ju om serum.
Grejen är väl att serum överlag fungerar som så att de redan existerande stråna blir starkare och längre, och att det är svårare att få bortnoppade bryn att växa tillbaka. Har någon hittat ett mirakelserum så är jag såklart också nyfiken, men tror sällan det kan reparera på det viset.
 
Jag har fått betydligt bättre bryn med skinroller + serum. Bara kört två-tre gånger ännu och det växer redan ut strån där inget vuxit sen 1997.

Sen gör det mycket att färga brynen, det lurar ögat rejält även om man har hyfsat mörka bryn från början.

Jag färgar ofta på sommaren, men det sitter väldigt kort tid på brynen. Fransarna går bättre. Så det hjälper inte så länge. Mina är så snedplockade dessutom, så färgen framhäver det 🙈
Vad är det för serum?
 
Grejen är väl att serum överlag fungerar som så att de redan existerande stråna blir starkare och längre, och att det är svårare att få bortnoppade bryn att växa tillbaka. Har någon hittat ett mirakelserum så är jag såklart också nyfiken, men tror sällan det kan reparera på det viset.

Jag trodde så också, men har sen läst om det och nu har en med egen erfarenhet svarat. Så kanske det trots allt finns.
 
Jag färgar ofta på sommaren, men det sitter väldigt kort tid på brynen. Fransarna går bättre. Så det hjälper inte så länge. Mina är så snedplockade dessutom, så färgen framhäver det 🙈
Vad är det för serum?

Jag har X-Lash till både fransar och bryn. Fransarna har blivit superlånga, många som tror jag har gjort en förlängning.

Skinrollern har jag kört varannan/var tredje vecka och sen serumet varannan dag typ.
 
Jag har sett tatuerade ögonbryn, gjorda av ett proffs på en mogen kvinna med stil, och de ser hemska ut. Man hajar verkligen till. Min man (inte känd för sin finkänslighet...) utbrast spontant -Men vad har du GJORT??!? Så man ska nog kolla upp först med lite bilder från vad tatueraren åstadkommit tidigare.....

Annars hade jag gärna gjort det. Mina bryn har tunnats ut rejält under åren, ett tyvärr vanligt fenomen..... Så de lär aldrig växa tillbaka.

(Nu ser även jag att det var serum du undrade över. F`låt!)
 
Jag har X-Lash till både fransar och bryn. Fransarna har blivit superlånga, många som tror jag har gjort en förlängning.

Skinrollern har jag kört varannan/var tredje vecka och sen serumet varannan dag typ.

Tack! Längre fransar behövs inte, men mer ögonbryn skulle inte skada. Kollar!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vi som pluggar del VII
  • Att bjuda någon?
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp