Ömma bröst efter ÄL?

radgivning

Trådstartare
Hej på er!:)

Jag är lite fundersam över min kropp just nu. Hade mens mellan den 3e-6e januari. Hade avbrutet sex under den helgen även dom 2 nästkommande helgerna.
Igår när jag vaknade började brösten ömma och är lite svullna. Hur sjutton går det ihop? Redan?
Får sällan ömma bröst vid mens men hade det innan denna mens och nu är det tillbaka..fast tidigare.

Nu har jag inte jätte koll på när jag har ÄL men enligt äl-beräknare så skulle ha ha haft den denna helg. Men det kändes inte som det utan jag skulle tippa på förra helgen- mitten av veckan.
Kan man få ömma bröst så här direkt efter ÄL? Känns lite tidigt för det..:confused:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt. De första två...
2
Svar
25
· Visningar
20 026
Senast: corzette
·
Övr. Barn Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden, men hoppas att det finns studenter eller f.d. studenter som är föräldrar och som...
Svar
13
· Visningar
1 885
Senast: ako
·
Kropp & Själ Okej.. just nu tusen frågor som cirkulerar i mitt huvud. Varnar för långt inlägg men hoppas att någon som har gått igenom detta orkar...
2
Svar
20
· Visningar
6 897
Övr. Barn För en tid sedan ( i juni tror jag det var) hade sambon och jag oskyddat sex. (dumt jag vet. Påpeka inte det tack) tog ett dagen efter...
Svar
15
· Visningar
4 398
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama