Öronmask, hjälp!

lingonben

Trådstartare
Ok, min hjärna fungerar lite lustigt. Jag hörde en ovan ringsignal imorse, och nu har jag en låt som påminner om den på repeat i huvudet :banghead: Bästa sättet att bli av med en sån öronmask brukar var att lyssna på den ett par gånger, men jag kan inte komma på vilken det är. Hjälp!

Det är hyfsat modern upptempo-dans som jag antagligen hört på P3 eller reklamradion. Kvinna som sjunger "la-la la-la it's not gonna end" (evt change istället för end) + några ord till + "la-la la-la it's not gonna end". Sen ytterligare något, och sen avslutas refrängen med "be alright in the end now". Jag brukar vara hyfsat duktig på att googla mig fram till musik genom brottstycken i text, men jag lyckas inte här...
 
Åh blev besviken, trodde det fanns något som hette öronmask och som du hade fått. :wtf:
Öppnade tråden med skräckblandad förtjusning om att få reda på något riktigt räligt.
Samma här! Debatterade med mig själv hur länge som helst om jag verkligen skulle våga öppna den eller ej, men nyfikenheten vann som synes.

Kan tyvärr inte komma med några förslag på vilken låt det kan vara @lingonben, men tack för att du lärt mig ett nytt uttryck :D
 
Ok, min hjärna fungerar lite lustigt. Jag hörde en ovan ringsignal imorse, och nu har jag en låt som påminner om den på repeat i huvudet :banghead: Bästa sättet att bli av med en sån öronmask brukar var att lyssna på den ett par gånger, men jag kan inte komma på vilken det är. Hjälp!

Det är hyfsat modern upptempo-dans som jag antagligen hört på P3 eller reklamradion. Kvinna som sjunger "la-la la-la it's not gonna end" (evt change istället för end) + några ord till + "la-la la-la it's not gonna end". Sen ytterligare något, och sen avslutas refrängen med "be alright in the end now". Jag brukar vara hyfsat duktig på att googla mig fram till musik genom brottstycken i text, men jag lyckas inte här...

Den här?
(helt spontan googling)
 
Hur som helst så är det min öronmask nu!
Mwahahhaha, jag lider inte ensam längre! 😂😂😂

Och med tanke på besvikelsen i tråden över brist på räligheter fick jag en lysande idé. Jag postar helt enkelt youtubevideor på riktigt öronmaskiga låtar och bara "omg, ni anar aldrig vad äckligt det blev en bit in i videon! Så vidrigt att jag spydde nyss!" Öronmask åt alla! 😅
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp