Överhettad hjärna sen ett par kvällar :)

Jag sitter o stirrar på min Cricut Joy och design space på latopen. Jag försöker få till lite "djursiluetter" att fästa på mörk strukturerad "kartong" (nej inte kartong i sig, utan brevpapper med struktur som man köper på bokhandlar och andra ställen- bäst att vara övertydlig, eftersom alla med vilje verkar missförstå mig för att jag är dryg och otrevlig om jag inte skriver exakt hur jag tänker och menar även om det blir 14 sidor). Det går riktigt bra, men mina fingrar (som på grund av ryggmärgsskadan jag fick när jag bröt nacken vid en stallolycka 1999) fungerar som de vill) trasslar till det hela, när det är dags att pilla loss vinylen från underlaget. Men skam den som ger sig. Det är kul i alla fall. Det gäller att kolla att det är gratisbilder, om man skulle råka bli tillfrågad att göra något till en kompis. Jag ska försöka skrämma ihop min skrivare, så jag kan göra egna bilder också.... "hjälp"... :D Det finns massor av toppenfilmklipp på youtube, som förklarar hur man gör pedagogiskt. Så förr eller senare ska jag få till det hela.

Snön hänger fortfarande från taken, så jag avvaktar med min urinvägsinfektion och försöker "självfixa" med furix och att dricka mycket. Nätterna är värst när det är bökigt att ta sig upp ur sängen... speciellt nu, när min Minnie Moo-kisse har blivit säng och myskatt. :heart Man ligger kvar och plågar sig själv, tills man ser både guldfiskar och ubåtar paddla omkring innanfr ögonlocken.

Åter till pyssleriet... Jag har en "pridebeaniemössa" att ringsticka färdigt också...
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp