Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok Ibland är det bra, att ha en rehabläkare som jobbat som läkare på försäkringskassan. Han skickade in läkarintyget i februari... 2
Svar
20
· Visningar
2 047
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag ligger i hårdträning för avresa mot Blåkulla. Just nu kaffe o en pirog hemma. Sen ska jag dra ut en sväng och leta vårtecken mitt i...
Svar
0
· Visningar
134
·
Dagbok Igår fyllde jag och kurator i blanketter om utökat merkostandstilägg utifrån min funktionsnedsättning, samt asnökan om sjukersättning... 2
Svar
20
· Visningar
1 689
·
Dagbok Minnesordet, finns på två sidor på facebook och har lästs av Hans syster Ann-Chirstine, varav båda var och är mina vänner.. Det känns...
Svar
1
· Visningar
490
Senast: Tualma
·
Dagbok Vindsnurror i motvind Det började, som så ofta, med att alla andra var helt galna i något. Vindsnurror. Virkade sådana. Spiraler som... 2
Svar
33
· Visningar
2 101
·
  • Låst
Dagbok Kl 12 Jag är inte säker, men jag tror och hoppas att min kurator kommer tillbaka från semestern nästa vecka. Jag har skickat meddelande...
Svar
3
· Visningar
722
·
Dagbok Undrar hur det här fungerar… Matte har pratat ett par dagar om att jag ska få sova över hos min gamla dagmattekatt Minnie och hennes...
Svar
4
· Visningar
572
·
Dagbok Det finns möten som förändrar oss, fast vi inte märker det direkt. Människor som kommer nära, och fåglar som följer efter. En sommar...
Svar
0
· Visningar
281
·
Dagbok Det har varit tyst länge pga låg energi och ork… Nu har jag läst TS papper från arbetsförmedlingen (min 8-10 handläggare sedan februari...
Svar
11
· Visningar
1 322
·
Dagbok Det var under åldern mellan nio och tretton år, som hon ofta gick undan till den krokiga tallen med en flaska saft, något att tugga på...
Svar
0
· Visningar
350
·
Dagbok Vi hade en intressant föreläsning på Arcus idag, där vi fick ett par småuppgifter under tiden att reflektera och inventera oss själva...
Svar
0
· Visningar
503
·
Dagbok Då är det lite kul att mixtra med mobilkamera o text… Uppgiften jag gav chatGPT... Kan du göra en snygg JPG med hjälp av bilden och...
Svar
0
· Visningar
589
·
  • Låst
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
743
·
Dagbok Hur många handläggare krävs det för att förstå att man inte orkar mer? Sedan december 2023 har jag bollats mellan Arbetsförmedlingen...
Svar
2
· Visningar
844
·
Dagbok Första pitchen om artikeln; "Kommunikation på sociala medier: Missförstånd och lösningar" – En artikel som utforskar varför vi ofta...
Svar
1
· Visningar
587
·
  • Låst
Dagbok K ringde o väckte mig 8.35, vilket han har en viss vana att göra. Lite trist, då jag vid sju på morgnarna somnar allra som bäst efter 2...
Svar
4
· Visningar
791
·
Dagbok Nu har Arcus och AF varit på APPn. Först en pratstund, S, jag och de som kändes OK. Sedan hängde de mig över axeln när jag putsade...
Svar
0
· Visningar
557
·
  • Låst
Dagbok K min handläggare på Arcus, smsade 7.15 i morse att han har feber och återkommer med ny dag. Kl 10 ringde min AT på Arcus. Jag kommer...
Svar
0
· Visningar
554
·
Dagbok Skrev i hop ett mejl till kurator på rehab, där jag bad henne vara med vid eventuellt trepartssamtal Arcus, af och mig. Som ett brev på...
Svar
0
· Visningar
530
·
Dagbok Jag skrev ovanstående ord på google och fick fram denna dikt... Dagen i dag är en märklig dag. Den är Din. Gårdagen föll ur Dina...
Svar
1
· Visningar
341
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Webinarier/minikurser