Office wear

Jeans och tshirt är standard här, men kan variera från korta shorts en varm sommardag (personligen hade jag inte haft det för min egen bekvämlighets skull) till kavaj om nån har nåt viktigt möte eller vill vara fin. Ibland har jag kjol eller vardagsskor med klack och får komplimanger om hur uppklädd jag är. Ibland har jag en acceptabel version av mjukisbyxor. Några sminkar sig aldrig, några sminkar sig noga varje dag. Jag jobbar med handläggning på myndighet utan besökare i en mindre stad.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
618
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 784
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp