Office wear

Jeans och tshirt är standard här, men kan variera från korta shorts en varm sommardag (personligen hade jag inte haft det för min egen bekvämlighets skull) till kavaj om nån har nåt viktigt möte eller vill vara fin. Ibland har jag kjol eller vardagsskor med klack och får komplimanger om hur uppklädd jag är. Ibland har jag en acceptabel version av mjukisbyxor. Några sminkar sig aldrig, några sminkar sig noga varje dag. Jag jobbar med handläggning på myndighet utan besökare i en mindre stad.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 246
Skola & Jobb Behöver era tips på att hantera att man blir utfryst av en kollega. Finns det något snyggt sätt man kan ta det med kollegan eller göra... 2
Svar
21
· Visningar
2 103
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 555
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka