Bukefalos 28 år!

Oh no, not you again!

bubbel

Trådstartare
Jag letar mig fördärvad :( Min mamma önskar sig en dörrmatta med texten "Oh no, not you again" (eller liknande, minns ej till 100%)

Finns det någon som vet vart man kan få tag på en? Jag har hittat på ebay, men det känns lite overkill att beställa en dörrmatta ända från Amerikat :confused:
 
Sv: Oh no, not you again!

Oooh! Taaack :bow: ungefär det ställe jag aldrig tänkt på att titta på :D
 
Sv: Oh no, not you again!

"Oh shit, not you again" - dörrmattor finns på torghandeln i många städer.
dom är rätt roliga faktiskt:D:bump:
 
Sv: Oh no, not you again!

Visst är dom :D Min mamma kommer bli jätteglad att jag äntligen hittat en (hoppas jag verkligen :crazy:) tänkte att det blir en superb morsdagspresent!
 
Sv: Oh no, not you again!

Eller typ rusta, dollarstore och sådana affärer...
 
Sv: Oh no, not you again!

Jag hade en sån men den slängde jag. Vill att mina gäster ska känna sig välkomna. ;)
 
Sv: Oh no, not you again!

Min son köpte sin dörrmatta med den txten på en vanlig mattaffär!
 
Sv: Oh no, not you again!

Göksäter utåt Orust (inte sådär superduperlångt från gbg iaf)

Hittade min "Varning för kärringen matta" där :D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
654
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 789
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 509
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 760
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp