Bukefalos 28 år!

OJ, vilken tabbe!!!

G

GaurdianAngel

:o :o

Har beställt en hel massa köttben till mina hundar. HUR mkt hade jag ingen aning om :eek: :eek: :eek: HJÄLP!!

Nu blir det ingen mat till hundarna längre, det blir bara köttben. :angel: Undrar vilka som kommer bli glada. :angel:

ops...nu kommer visst lastbilen.. :crazy:
 
Sv: OJ, vilken tabbe!!!

Lyckliga hundar, min undrar om han kan få komma och hälsa på ett par dagar?
 
Sv: OJ, vilken tabbe!!!

Min frys är proppfull. Det enda som har fått plats är 4 märgben, å det är ju snarare roligt än nyttigt om man säger som så... Önskar att jag hade plats för lite lammben och sånt.
 
Sv: OJ, vilken tabbe!!!

De är sååå välkomna!

Det blev 30 kg köttben. :angel: Försökter dölja det för sambon men det var lite svårt. :D :angel:
 
Sv: OJ, vilken tabbe!!!

Jag köper det genom Ergodoc Jillberga AB.
 

Liknande trådar

Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: mamman
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 950
Senast: Mkb
·
Övr. Hund Om sisådär två år känner jag att det kan passa med ett hundköp. Barnen är i mitt tycke tillräckligt stora då.., dvs för att kunna förstå...
2
Svar
29
· Visningar
1 987
Hundträning Slyngeln, som nu är 20 månader, har blivit en riktigt trevlig hund. Världens goaste och mest älskvärda som älskar allt och alla, med på...
2
Svar
21
· Visningar
2 077
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp