OK att klaga?

Riley

Trådstartare
Jag fick hem min iPhone från reparation/skärmbyte idag och upptäcker genast att skärmen inte fungerar längst ner, det händer inget när man trycker på t.ex. mellanslag eller siffror. Jag valde att byta till en skärm som inte var original: Är det ok att kontakta företaget trots det, eller bör jag strunta i det och acceptera?

Sv: OK att klaga?

Eller rättare sagt: När jag trycker på mellanslag och övriga tangenter på den undre raden när jag t.ex. skriver SMS, så tycker mobilen att det är Z, X, C, V osv. som jag trycker in.

Har du lämnat in den via tex en operatör, eller hos "ful-nisse"? Är den reparerad via "ful-nisse" (vilket den borde vara eftersom du inte har en originalskärm) så skulle jag definitivt klaga. Vad har du att förlora?
Är den inlämnad via en operatör skulle jag också klaga. Man lämnar inte in en sak på reparation för att få en halvt fungerande lur tillbaka.
Tillsist, original lönar sig alltid i längden!

Haha ja, det är hos en ful-nisse. Förlora och förlora, jag tycker mest att det är pinsamt och vill inte göra det om det inte är befogat. Det känns lite "tack för hjälpen men fuck you", typ.

Jag går med minus på kontot och har inte råd med originaldelar, så det var inte ens ett alternativ.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka