Olle, Kotten, Brorsan VAD ÄR DOM FÖR FÄRGER

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare sally_lipton
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 885
Sv: Olle, Kotten, Brorsan VAD ÄR DOM FÖR FÄRGER

Nr 1 är väldigt svår att säga något om, för skarpt ljus och konstig vinkel. Kaninen verkar dessutom urfälld?

Nr 2 är viltfärgad.

Nr 3 är troligtvis svart/vit japantecknad, fast extremt dåligt tecknad ELLER extremt dåligt tecknad svart manteltecknad ELLER en kombination av sv/v japantecknad manteltecknad (fortf extremt dåligt tecknad, plus att det sistnämnda inte är en godkänd teckning och jag minns tyvärr inte på rak arm om det ens går att kombinera. Det var några år sedan jag höll på med kaninavel).

Sen så ÄR inte kaninerna någon färg eller teckning. De HAR en färg eller teckning. :angel:

Kanin 1 är Viltblå
Kanin 2 är Viltgrå
Kanin 3 är mest troligt Svart/Vit Japantecknad Brokad. Inbillar jag mig när jag ser blått i ena ögat? Isåfall är den nämligen wienertecknad också.

/Anna

åhh..´jag tackar och bockar:D:D:D:D:laugh:

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
173
Senast: Sryoqwe
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 402
Senast: Johanna1988
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 935

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka