Olympic till denna ryggen?

Comfort

Trådstartare
vad tror ni?

41355_420974626049_684896049_5404509_2231689_n.jpg

Sv: Olympic till denna ryggen?

Jag vet inte vilken Olympic sadel du har tänkt dig och om de kanske är olika i bommarna beroende på modell?

Men en Olympic Jessica dressyrsadel hade nog suttit som en smäck, det gjorde den iaf på min häst med väldigt lik kroppsform :)

Tack för svar!
jag vet inte vad modellen heter, men det är iaf en allr mot hopp...

Vet inte vilken modell du menar men jag hade en Olympic Jessica till två av mina hästar med liknande rygg som din. Den låg helt super! Särskilt på ponnyn som hade väldigt markerad manke.

Verkligen superskön sadel:)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 111
Senast: Görel
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 051
Senast: Sassy
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka