ombre - ute eller inne?

zalleg

Trådstartare
Tänkte haka på ombre trenden, sådär ett år efter alla andra :banghead:
Är det soo last year eller fortfarande snyggt?

Sv: ombre - ute eller inne?

Alltså, om det är snyggt eller inte beror väl på ens egen tycke och smak - inte andras/vad som är inne resp. ute?

Jag gjorde en Dip Dye för ett par veckor sedan, skitnöjd!

Ska man kolla trender och vad som är inne så är det omvänd ombre som gäller! Ljusare botten och mörkare toppar. Det var vad som syntes på visningarna i vår iaf ;)

Ska man kolla trender och vad som är inne så är det omvänd ombre som gäller! Ljusare botten och mörkare toppar. Det var vad som syntes på visningarna i vår iaf ;)

Najs, då slipper jag göra något åt mitt söndertonade hår som är mörkare i topparna än uppe på huvudet :D

Jo visst vill jag göra det för jag tycker det är snyggt.
Men självklart bryr jag mig om vad andra tycker också, jag vill ju inte bara vara fin i mina egna ögon, faktiskt! :)

Skit i om det är ute eller inne. Vem bryr sig!?

Jag gjorde en ombre för nån månad sen :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 257
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 163
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår