Armani__
Trådstartare
Ja som många vet har Agapi målat om mycket i sitt hem till vitt, vitt och vitt - helt enkelt underbart!!
Och jag blev inspirerad, verkligen! I helgen tog jag tag i det och målade vårt vitrinskåp, äntligen! Det var svart tidigare och nu blev det såklart vitt.
Bytte även dörr-knoppen som tidigare var en stor svart "plupp"
Och så bilder såklart!
Såhär såg det ut tidigare, svart och dystert. Dessutom var färgen avskavd lite här och var:
Efter 3 lager grundmålning och 2-3 lager lack-färg så blev resultatet såhär:
Så, vad tycker ni? Själva är vi super-nöjda med resultatet!!
Dock är jag lite allergisk mot glas-skåp, men eftersom samon gillar glas och inte tycker att jag ska sätta tyg/spets för glaset på insidan så får jag väl låta det vara, just nu iallafall. Vad tycker ni? Ska jag låta det vara eller tyg hade kunnat bli fint?
Och jag blev inspirerad, verkligen! I helgen tog jag tag i det och målade vårt vitrinskåp, äntligen! Det var svart tidigare och nu blev det såklart vitt.
Bytte även dörr-knoppen som tidigare var en stor svart "plupp"
Och så bilder såklart!
Såhär såg det ut tidigare, svart och dystert. Dessutom var färgen avskavd lite här och var:

Efter 3 lager grundmålning och 2-3 lager lack-färg så blev resultatet såhär:

Så, vad tycker ni? Själva är vi super-nöjda med resultatet!!
Dock är jag lite allergisk mot glas-skåp, men eftersom samon gillar glas och inte tycker att jag ska sätta tyg/spets för glaset på insidan så får jag väl låta det vara, just nu iallafall. Vad tycker ni? Ska jag låta det vara eller tyg hade kunnat bli fint?