Bukefalos 28 år!

one piece/jumpsuit till 2 åring

SpanskaLoppan

Trådstartare
En kompis dotter har "önskat sig" en ny one piece/jumpsuit på 2 års dagen.
Hon fick en av mig förra födelsedagen också som jag hittade efter mycket googlande.
Men i år hittar jag inget alls...
En sådär härlig mjuk och mysig one piece med långa armar och ben som passar bra att mysa runt i under den kalla vintern. Som man kan ha både inomhus och under overallen vid bilåkning o dyl.
Vart hittar man sånna när inte ens Google är min vän längre?
 
Första träffen på google är en fransk sida som man kan beställa från.
Onepiece och sen .fr (jag veeet att man inte får länka till hemsidor
 
He he, jag googlade särskrivet - det kommer en svensk sida också - samma sida faktiskt som den franska men .se
 
Jo jag har googlat så ögonen blöder ^^
Saken är den att jag inte har råd att lägga ut hur mycket som helst.
Tänkte mig nån budget variant för en 300 kr sådär. Hon hinner ju växa ur den på nåt år så att köpa märkesgrejer för 700-800 kr känns onödigt.
 
Jo jag har googlat så ögonen blöder ^^
Saken är den att jag inte har råd att lägga ut hur mycket som helst.
Tänkte mig nån budget variant för en 300 kr sådär. Hon hinner ju växa ur den på nåt år så att köpa märkesgrejer för 700-800 kr känns onödigt.

Prova att googla på jumpsuit, får upp flera alternativ då :) Har iofs inte kollat storlekar men priserna verkar bra iaf
 
En kompis dotter har "önskat sig" en ny one piece/jumpsuit på 2 års dagen.
Hon fick en av mig förra födelsedagen också som jag hittade efter mycket googlande.
Men i år hittar jag inget alls...
En sådär härlig mjuk och mysig one piece med långa armar och ben som passar bra att mysa runt i under den kalla vintern. Som man kan ha både inomhus och under overallen vid bilåkning o dyl.
Vart hittar man sånna när inte ens Google är min vän längre?
Du har PM
 
En kompis dotter har "önskat sig" en ny one piece/jumpsuit på 2 års dagen.
Hon fick en av mig förra födelsedagen också som jag hittade efter mycket googlande.
Men i år hittar jag inget alls...
En sådär härlig mjuk och mysig one piece med långa armar och ben som passar bra att mysa runt i under den kalla vintern. Som man kan ha både inomhus och under overallen vid bilåkning o dyl.
Vart hittar man sånna när inte ens Google är min vän längre?

XXL har såna i fleece. Ellos brukar också ha.
 
Dom finns lite överallt, kolla villervalla dom brukar alltid ha. Men finns även andra märken såklart!
 
Kan också tipsa om villervalla. Vi köper aldrig annars nya kläder till sonen, men de gosiga och fina som vi hittade där kunde vi inte låta bli.
 
Jag tycker de finns både här och där. Bästa plagget! H&M har en som jag är sugen på. De benämner den sweatshirtoverall. Cubus kallar det bara overall och de finns med bl.a. kanin- och pandamotiv. Plagget brukar annars benämnas onesie.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp