Amha

Trådstartare
Dottern fick en one piece förra hösten/vintern som hon verkligen älskade och använde fast den blev för liten. Den var lurvig på både utsida och insida, ganska tjock. Den är väldigt "barnsligt" designad, hela piecen skulle föreställa en katt av något slag tror jag och det var väldigt populärt.

Nu är den urvuxen och när vi lämnade den vidare till min fasters bebis såg man verkligen hur mycket hon tyckte om den och hon fäster sig inte alls på det sättet vid kläder normalt sett så det kändes tråkigt att hon växte ur den. Därför tänkte jag överraska henne med en ny i liknande stuk. Inte nödvändigtvis en likadan men en liknande åtminstone och undrar om någon känner igen beskrivningen och vet var man kan hitta något. På lappen i plagget står ett stort C som enda "märke". Om någon vet vad det är för tillverkare kanske man kan hitta nåt den vägen om inte annat.
 
Cubus?

Tycker det finns massor med onepiece:ar av alla möjliga märken just nu, tycker jag ser det i varenda butik.
 
Dottern fick en one piece förra hösten/vintern som hon verkligen älskade och använde fast den blev för liten. Den var lurvig på både utsida och insida, ganska tjock. Den är väldigt "barnsligt" designad, hela piecen skulle föreställa en katt av något slag tror jag och det var väldigt populärt.

Nu är den urvuxen och när vi lämnade den vidare till min fasters bebis såg man verkligen hur mycket hon tyckte om den och hon fäster sig inte alls på det sättet vid kläder normalt sett så det kändes tråkigt att hon växte ur den. Därför tänkte jag överraska henne med en ny i liknande stuk. Inte nödvändigtvis en likadan men en liknande åtminstone och undrar om någon känner igen beskrivningen och vet var man kan hitta något. På lappen i plagget står ett stort C som enda "märke". Om någon vet vad det är för tillverkare kanske man kan hitta nåt den vägen om inte annat.

Kan det vara Cubus? Har för mig att de har ett C som märke på kläderna. De har en rosa jumpsuit/one piece som verkar vara lite luddig.
 
Cubus var det första jag tänkte på också men hittade inte riktigt helt det jag sökte på deras sida. Möjligt att det är lite för mycket vinterplagg över den här för att säljas nu i det närmaste också så jag kanske får rikta blicken mot något aningen tunnare ändå.

Hm ska jag kika lite på.
 
Dottern fick en one piece förra hösten/vintern som hon verkligen älskade och använde fast den blev för liten. Den var lurvig på både utsida och insida, ganska tjock. Den är väldigt "barnsligt" designad, hela piecen skulle föreställa en katt av något slag tror jag och det var väldigt populärt.

Nu är den urvuxen och när vi lämnade den vidare till min fasters bebis såg man verkligen hur mycket hon tyckte om den och hon fäster sig inte alls på det sättet vid kläder normalt sett så det kändes tråkigt att hon växte ur den. Därför tänkte jag överraska henne med en ny i liknande stuk. Inte nödvändigtvis en likadan men en liknande åtminstone och undrar om någon känner igen beskrivningen och vet var man kan hitta något. På lappen i plagget står ett stort C som enda "märke". Om någon vet vad det är för tillverkare kanske man kan hitta nåt den vägen om inte annat.

Jag sökte lite snabbt på eBay och hittade med onepiecar (sökte på onesie): http://m.ebay.co.uk/sch/i.html?isRe...146&cnm=Kids'+Clothes,+Shoes+&+Accs.++(25223)
 
Där fanns ett par som skulle kunna vara något.

Jag var faktiskt så fräck att jag mailade cubus och kollade om de får in något lite tjockare med lurv framöver. Får se om de vet något om det än, annars räknar jag med att de inte får det och att jag får leta vidare. Vi har bitvis lite kyligt på vintern så det vore ju bra med en som är en aning tjockare om det går att få tag på.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp