Bukefalos 28 år!

Ont i brösten!?

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nallemaja69

Skulle haft mens för 2 dagar sen.. Nu är det så här att jag har ont som tusan i brösten, känns som körtlarna sväller o ömmar lite varstans i brösten! Har kännt detta nu i en vecka. (Blir bara värre)

Hur har ni kännt det i brösten innan mens, eller vid en graviditet?
 
Sv: Ont i brösten!?

nallemaja69 skrev:
Skulle haft mens för 2 dagar sen.. Nu är det så här att jag har ont som tusan i brösten, känns som körtlarna sväller o ömmar lite varstans i brösten! Har kännt detta nu i en vecka. (Blir bara värre)

Hur har ni kännt det i brösten innan mens, eller vid en graviditet?
Tja, kännt som du vid båda anledningarna. Hade ömma bröst precis innan mens, det tycktes bli värre med åldern. Inte så att jag är gamal, men jag tyckte att det blev värre med åren. Allra helst om jag gick över tiden ngn. gång, då var brösten mer ömma.

Men som gravid *oshit*, när man tar av sig bh.n på kvällen :eek: , det är ömt och brösten är stora.

Så om jag ska sammanfatta mitt röriga svar: Vid mens, allra helst om jag var sen=ömma bröst, men inte så stor storleksskillnad.
Gravid=ömma bröst, och stoora!
 
Sv: Ont i brösten!?

Tack så mycket för svaret..
Ja jag kan ju tala om att det gör ONT! :crazy:
Men vi får väl se.. Kommer inte mensen inom en vecka så gör vi ett test.
 
Sv: Ont i brösten!?

Jag skulle göra ett grav.test i dag! Precis så var det för mig när jag var gravid, och jag vet - det gör hysteriskt ont!!
 
Sv: Ont i brösten!?

Mmm.. gjorde ett test nyss.. :( men negativt!

Men det kan ju visa så ändå ju....
 
Sv: Ont i brösten!?

eftersom jag aldrig haft PMS började jag misstänka graviditet en vecka innan beräknad mens då brösten inte rymdes i bh:n längre och såg GIGANTISKA ut med jätteömma bröstvårtor :P

bara för att du fått neg behöver det inte vara neg, du kanske är låghormonare så det inte syns i urinet ännu :)
 
Sv: Ont i brösten!?

Jo så kan det ju vara..
Tycker ju inte de ä så mycket större men ont gör det ju... :(
 
Sv: Ont i brösten!?

:cry: Hur besviken kan man bli egentligen... Nu kom mensen.. :crazy:
Det ville jag ju inte.. :cry:
Men men...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 831
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 898
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
448
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
592
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp