ont i jumskar av ridning!!

C

chioli

Har så ont i jumskarna och insidan av låren när jag rider, kan inte sitta ner i trav utan stora smärtor. Någon som kan ge tipps varför? Har det med rygg, höfter, och bålstabiliteten att göra?? :mad:

Sv: ont i jumskar av ridning!!

Har så ont i jumskarna och insidan av låren när jag rider, kan inte sitta ner i trav utan stora smärtor. Någon som kan ge tipps varför? Har det med rygg, höfter, och bålstabiliteten att göra?? :mad:

Ovana, lite för korta muskler o ligament?

Stretcha o tänja borde du försöka med :)

Sv: ont i jumskar av ridning!!

har jag med.. går hos en massör/sjukgymnast, stretcha stretcha och återigen stretcha!:)
Höftböjaren, insida lår och rumpa...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 624
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 913
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka