oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Bewildered

Trådstartare
Argh... karma, quit biting my ass.

For maaanga herrans ar sen *host* gjorde jag en vanishing act. For dom ar jag BAST pa, sa javla awesome pa dom att det finns inte. I alla fall, personen som jag da "poff borta":de mig at... vi tog upp kontakten igen for nagon manad sen och har pratat varje dag sen dess. Oavsett saker runt i kring, allt fran bara nagot medellande till flera timmar i stoten...

nu har han inte varit online pa over en vecka... utan nagon form av heads up.. och jag ar sa JAVLA fanig att jag blir jatteorolig... :banghead:

for nagot ar sedan forlorade jag en kar van, forsvann helt plotsligt men med lite tech wiz skillz och en del google translate fick jag reda pa att han hade dott efter en operation som inte gick sa bra. Sa nu ar jag jattejattefanigt supernojjig nar nagon jag bryr mig om bara forsvinner... och kanner mig helt totalt som en tontig 14aring.

Ar val inte mer an ratt att jag far oroa mig iofs, med tanke pa att jag gjorde nagot liknande sadar... men.. :( usch.

fraga inte vad jag vill med traden, gnalla av mig tror jag.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Problem med internet eller datorn kanske? Det känns inte helt omöjligt.
Du har inte ett telefonnummer du kan ringa vännen på?
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Nej.. jag har tyvarr inte det... ringer aldrig folk pa den sidan ankdammen, utan allt gors over natet... vi har anvandt skype mest, det har han pa sin telefon ocksa, men inte loggat in.. varken fran mobilen eller datorn...

logiskaste ar ju att anta att hans mobil krashat... men min hjarna ar inte sadar jattelogisk just nu.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Jobbigt!
Men du ska se att det finns någon bra, logisk (och hälsosam ;) ) förklaring, det håller jag tummarna för!
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Hahaha ja... usch, vad ska jag vara en san fanig worrybug for :/
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Det är inte "karma" om någon "ger igen".

Det är väl snarare, "lita aldrig på försonad vän".
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

;):D
Det märks att du är upprörd. Du tappar svenskan.
Rätt charmigt.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

haha jag vet... swenglish for hela bunten... :o grammatiken gar at fanderns ocksa!

Niceperson: nje... det ar inte bara jag som inte sett honom pa 9 dar... vi hanger pa samma sida, dar har han inte heller vart :/ sa jakla utstuderad har jag svart att tro att han ar... men det marker jag val.

naja, ar han nu det sa fortjanade jag det absolut, no doubt. Men orolig blir jag lik forbaskat. Surt sa raven om ronnbaren...
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Det mest sannolika är att han är så utstuderad.

"Som en kärring", brukar jag säga!
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

haha ja... med tanke pa att han vet varfor det blev som det blev sa maste jag halla med... ar han sa javla utstuderad ar karring faktiskt ordet for det.. och inte riktigt nagon vard att slosa tid pa... sen kanns det nastan skont att vrida det pa det hallet, tar bort orosgnaget i magen i alla fall.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Jag tycker att det är så meningslöst att "ge igen". Varför ska man lägga tid på sådant? Mig personligen så ger det ingen tillfredställelse på något plan. Bättre att gå vidare i livet.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

haha.. ja det ar ett sloseri med energi... men naja, forsoker han bevisa nagot sa har jag fattat den piken i alla fall...

far val se... har fortfarande lite svart att se det sa, men avvaktar nagra dagar till. Ville han ge mig en nasbranna sa hade han all ratt att gora det, sa lange allt ar ok med honom.. det ar det som raknas.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Du kanske inte tycker att du har med det att göra.

Men i så fall, spekulera inte i det heller.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

nje, vissa fragor ar vettigast att lamna darhan ibland, om han vill beratta sa gor han det i sinom tid.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

Jag fattar inte poängen med den här tråden! :D

Men du verkar nöjd.

Du kanske är nöjd för att han har få ge igen.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

lol, jag behovde gnalla av mig.

Det finns en grans for vad jag kan nojja oppet om och ibland behover jag fa nojja av mig. Gar inte sa bra att nojja over att ett gammalt *HOST* dykt upp, dykt bort och sen dykt upp igen till maken.

Men nej... lol, mest ar jag glad att han mar bra. Jag har val kanske inte helt kommit over att forlora en 19arig van och behova rota runt for att fa reda pa vad som hande. Uppenbarligen gjorde det mig an nojjigare an normalt. *huff o pust over sig sjalv* Mala fan pa vaggen i klara farger ungefar. :banghead: Nan dag kommer val hjarnan pa att inte allting ar en katastrof typ.

Det ar det dryga med att inte finnas fysiskt i folks liv, nar saker gar fel far man reda pa saker och ting pa omvagar. Vi var flera som efter att kf dog bytte nummer, annan kontaktinformation och/eller gav ut losenord till vissa sidor eller chattprogram for att se till att de man pratade med varje dag men som "officiellt" inte fanns i ens sociala natverk skulle fa veta om nagot hande.
 
Sv: oooooh... vad irriterad jag blir pa mig sjalv :/

lol, jag behovde gnalla av mig.

Det finns en grans for vad jag kan nojja oppet om och ibland behover jag fa nojja av mig. Gar inte sa bra att nojja over att ett gammalt *HOST* dykt upp, dykt bort och sen dykt upp igen till maken.

Men nej... lol, mest ar jag glad att han mar bra. Jag har val kanske inte helt kommit over att forlora en 19arig van och behova rota runt for att fa reda pa vad som hande. Uppenbarligen gjorde det mig an nojjigare an normalt. *huff o pust over sig sjalv* Mala fan pa vaggen i klara farger ungefar. :banghead: Nan dag kommer val hjarnan pa att inte allting ar en katastrof typ.

Det ar det dryga med att inte finnas fysiskt i folks liv, nar saker gar fel far man reda pa saker och ting pa omvagar. Vi var flera som efter att kf dog bytte nummer, annan kontaktinformation och/eller gav ut losenord till vissa sidor eller chattprogram for att se till att de man pratade med varje dag men som "officiellt" inte fanns i ens sociala natverk skulle fa veta om nagot hande.

Ja, det kan bli besvärligt med omvägar. Det blir väldigt sårbart. Och då finns det ju alltid dom som utnyttjar det. Så det är ingen poäng med att du säger det här till mig, utan säg det till personen i fråga.
 

Liknande trådar

Äldre Argh jag ar sa arg pa mig sjalv, och pa datorn for att den sakcade ihop sa att sidan inte sparades. Men hittade for nagon vecka eller...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: Inglorion
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 272
Senast: Disen
·
Hundhälsa Att jag tanker "lite annorlunda" ibland ar jag medveten om, men jag vill veta HUR annorlunda jag tanker. Hunden i fraga: du kan...
2
Svar
24
· Visningar
4 299
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag gar 5 - 7 km med Miss Mandy varje morgon genom en avstangd park. (Den ar stangd med bommar och stora skyltar, plus skyltar med...
Svar
6
· Visningar
1 603
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp