Operating system not found

M

MataHari

För tre veckor sedan köpte jag mig en liten Samsung minidator eftersom jag ska börja plugga på distans och min gamla dator inte var så samarbetsvillig längre. Idag satt jag och skrev ett vanligt Worddokument när datorn började ge ifån sig små pip. Regelbundna pip med någon sekunds intervall. Sedan hängde den sig. Jag stängde till slut av den genom att hålla in startknappen. När jag satte igång den igen kom Samsungloggan upp som vanligt, sedan blev det bara en svart sida med texten "Operating system not found" överst. Inget funkar, prövade att starta om igen och trycka F4 för Recovery med samma resultat. Vad gör jag? Paniken är nära...
 
Sv: Operating system not found

Men vad konstigt, ring supporten för Samsung , skulle detta hända mig skulle jag få panik!!
 
Sv: Operating system not found

Jag fick panik. Och inget har jag back-uppat heller. Så jävla klantigt. Har lämnat datorn idag. De trodde att hårddisken hade kraschat. Av sig själv liksom, bara så där. Så nu få jag vara utan minst ett par veckor. Kul. Tur min sambo har en dator, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Distansstudier utan dator funkar mindre bra liksom...
 
Sv: Operating system not found

Usch vilken panik. Men hade du nåt som inte kan räddas på den då? Det vore en mardröm alltså.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp