JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ophelia första dagen vi fick hem henne!
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Gnägg
Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Gnägg
Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Ja om någon bara kunde ta på sig att starta upp ett register för alla hundar så hade det varit perfekt. Men är ett otroligt jobb :(
Nota
16 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 240
Hund
Bästa kloslipen?
Övr. Hund Jag köpte denna på aliexpress till mina egna naglar och den visade sig funka jättebra till hundklor också! Använder det finaste...
Lyan
32 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 198
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja jag känner igen mig i allt du skriver.
Jag bor också där vi aldrig träffar hundar knappt människor heller men alltför ofta när man är...
Nota
Idag kl 12:49
Svar: 1 273
Visningar: 76 482
Hund