Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste uppdatera. Han ringde till slut och fick prata med en som ställde massa frågor. Han berättade hur det var och så.
Han ska prova sömntabletterförst i två veckor och efter dessa två veckor ska han få prata med en läkare. Är det bara jag som är negativ när jag säger att det är fel ände att börja på?
Jag tycker att det är bra. Är han så sömndepraverad som du beskriver tänker han inte klart. Och för att ha ett bra samtal med en läkare eller någon annan heller för den delen så behöver han tänka klart och kunna resonera logiskt kring saker och ting på ett övertygande och vettigt sätt.Är det bara jag som är negativ när jag säger att det är fel ände att börja på?
Jag tycker att det är bra. Är han så sömndepraverad som du beskriver tänker han inte klart. Och för att ha ett bra samtal med en läkare eller någon annan heller för den delen så behöver han tänka klart och kunna resonera logiskt kring saker och ting på ett övertygande och vettigt sätt.
Får han sova ordentligt i två veckor är han på banan och är tillbaka till ett läge där han kanske är väldigt missnöjd, men i alla fall inte sömndepraverad.
Sen när han tänker klart och är med i matchen igen så har man ett samtal där man kan ta beslut och hitta en lösning på grundproblemet.