Osmakligt?

Anci

Trådstartare
När jag skulle kolla trådar om hästhantering, så kunde man längre ner på sidan, på trådar där det står 'rekommenderas', se en bild på ett stos underliv. Och rubriken var: ska jag lyssna på veterinären? Tråden hade inget med bilden att göra.
Förstår inte varför man lägger upp en sådan bild. Något osmakligt enligt mig.

De rekommenderade trådarna tillhandahålls av google, jag vet inte riktigt hur de parar ihop trådar och bilder, men jag tror att det rätt ofta är så att de inte har ett dugg med varandra att göra.

I de flesta fall är det ju användarbilden för användaren som skapade tråden, men den användare som skapade "Ska jag lyssna på veterinären" verkar inte ha någon bild; inte nu i alla fall. (Bilden har väldigt lite samband med tråden i sig, också: just den tråden verkar faktiskt handla om hälta...)

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
375
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 534
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Klädråd, bröllop.
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur