Otur eller vad?

Pubriacones

Trådstartare
För exakt ett år sedan fick min häst ett litet sår på hornhinnan på höger öga. Orsakat utav kardborrar (utav alla ting på jorden...)..
Såret vägrade läka, trots salvor och div. turer till Mälarkliniken..
Det slutade med operation, som tack och lov slutade bra..

Nu, idag så upprepade sig historien... :(:cry:
Samma öga, samma typ av skada..
Jag orkar verkligen inte med alla jäkla skador mer..
Varför just min häst? Alla andra hästarna går också i kardborre buskarna.
Vi har bett om och skrivit på tavlan att min häst måste ha flugluva på sig just för att hon inte ska får något i ögat,,
men det verkar inte som om det gick hem.. :(

Usch just nu vill jag bara lägga mig under täcket och aldrig mer komma fram.. Är så less på ögonskador... :cry::cry:

pubriacones_h51.jpg

Pluttan förra året med sin special-flugluva...

Sv: Otur eller vad?

usch vad tråkigt! Hoppas det läker bättre denna gång så du slipper operation. Håller tummarna för att pålle ska krya på sig! :bump:

Sv: Otur eller vad?

fy vad jobbat, det kan man snacka om otur. Hoppas att det går bättre denna gången :bump:*håller tummarna*

Liknande trådar

Hästvård Om ni haft häst med den skada, hur lång behandlingstid med mediciner har ni fått? Min ponny får återkommande ögonskador och på min... 2
Svar
21
· Visningar
9 134
Senast: Hanna_b
·
Hästvård Blir så trött! Min ponny har hela livet haft problem med att hennes ögon svullnar och, hon kliar sig och får sår på hornhinnan på...
Svar
6
· Visningar
3 577
Senast: TantEster
·
Hästvård Min kompis åring hittade jag i hagen för några veckor sedan med ett ödem i ögat. Hon hade lixom en ljusblågrå "bubbla" på hornhinnan. Vi...
Svar
8
· Visningar
3 390
Senast: Hellez
·
Hästvård Jag tror att jag har sveriges mesta oturs häst..o han är bara knappt två. Idag när jag åkte ut och hälsade på stod han med ett svullet... 2
Svar
28
· Visningar
3 745
Senast: Modett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka