Överraskningar/uppvaktning

Lill76

Trådstartare
Min sambo är ganska bra på att hitta på små överraskningar till mig, blommor eller nån liten grej, god mat o sånt. Jag däremot är JÄTTEDÅLIG på det.... :down: Har så dålig fantasi tyvärr, men visst behöver män också uppvaktas ibland!
Är Du bra på det? Vad brukar du göra för din partner? Vad gör din partner för dig?

Häromdagen när det var så jättevarmt så köpte jag en kall cola och fikabröd till min sambo på hans arbete. Det var mycket uppskattat kan jag säga =)

Jag bakar något gott som han kan ta med sig till jobbet (han jobbar veckoskift). Hans kollegor brukar uppskatta det också! ;)

Han tycker om att bli skrubbad på ryggen (med sådana där hårda duschvantar) så det gör jag ofta när vi ses (är särbos). Ofta med ryggmassage efteråt.

Om jag hittar hans favoritduschgel brukar jag köpa den, den är ibland svår att få tag på.

Min partner är mycket bättre än jag på att uppvakta tycker jag, han är otrolig på att hitta på egentligen små saker som är enormt omtänksamma :love:

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 892
Senast: monster1
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 313
Senast: Oh_really
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
23 882
Senast: Whoever
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 354
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V