• Western
  • Trådstartare Trådstartare zillax89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 005
Z

zillax89

Hej, jag har en pad här hemma som är rätt lång, hur långa kan dom vara för att inte skava på hästen? Kan dom gå över bogbladet utan att hindra rörelsefirheten?

Sv: pad

en pad förhindrar inte rörelsefriheten i bogbladen, padden är "flexibel", men visst bör dom inte vara fööör lång, de räcker att den går en liten bit nedanför där sadeln slutar! Jag tror inte heller att den kan skava p g a bara själva padden, men man bör ju hela tiden ha saker som passar... ;) :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det något vettigt alternativ till bomull (tussar, pads osv) när man ska badda t.ex huden med någon vätska? Bomullsproduktion är ju...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: MiniLi
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 862
Senast: Nepenthe
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Hej, Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation. Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid...
Svar
2
· Visningar
414
Senast: msp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Tatueringstråden, del 4

Hund, Katt, Andra Djur