Padocksproblem

N

nicken

Jag har ett stort problem. Min padock är isig med stora vattenpölar. Just nu är det bara sandjord som underlag. Finns det något man kan lägga på så dessa problem blir lite bättre?
Sedan har jag en fråga till. Hur gör man avrinning från hagen så att vattnet rinner någon annanstans?

Jag är ingen expert, men om det blir pölar på den så borde den nog dräneras bättre innan du funderar på att lägga på mer sand.

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: tara
·
Hästmänniskan Jag har problem med lederna och har svårt med skottkärra eftesom man lyfter tyngden i handtagen till ganska stor del när man kör främst...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: ptr
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 813
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 917
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka