Påminnelsefunktion på datorn?

Rumpnissen

Trådstartare
Finns det något program man kan använda för att ställa in påminnelser på datorn? Hade velat att det ploppar upp en ruta varje gång jag loggar in med påminnelser, typ som man kan ha på mobilen. Ta ut soptunnan eller mata mammas katter. Förstår ni?

Sv: Påminnelsefunktion på datorn?

Outlook. Har du Vista så finns Windows Kalender. (Mozilla Sunbird ?)

schemaläggaren finns ju, så du kan schemalägga att varje gågn datorn startas så ska x program köras. tex notepad.

eller så drar du bara ett textdokument till mappen autostart under startmenyn.

Windows kalender har jag, men då måste jag ju komma ihåg att starta programmet :angel:.

Baka_kun: Så jag kan välja vilka program som startas aútomatiskt? Tänk vad man inte vet ;). Ska kika lite på detta.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
310
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
345
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur