_EVL_

Trådstartare
Jag skulle skriva ut en grej och så fastnade papperet i skrivaren!! och sen när jag försökte dra ut det så gick det förstås sönder...Det finns ingen "lös" ingång utan det verkar som om jag kommer att måste skruva isär den...Vågar man det? Någon som kan något om skrivare? :bump:

Sv: Panik!!

Om du provar att gå in i skrivarens egenskaper via kontrollpanel så kan du hitta ett kommando: Mata ut.
På min skrivare finns det en knapp på fronten för detta, så kolla där åxå.

Annars så hade jag vågat skruva i sär den. ;)
Det gäller ju bara att man har lite koll på vad man gjort...

Sv: Panik!!

Man brukar komma åt rätt bra om bara kåpan tagits bort. Om du sedan kan rulla valsarna lite baklänges brukar fastnat papper komma ut som sitter fast emellan eller inuti.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 491
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 919
Senast: Derivata
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 666
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka