Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skulle skriva ut en grej och så fastnade papperet i skrivaren!! och sen när jag försökte dra ut det så gick det förstås sönder...Det finns ingen "lös" ingång utan det verkar som om jag kommer att måste skruva isär den...Vågar man det? Någon som kan något om skrivare?
Om du provar att gå in i skrivarens egenskaper via kontrollpanel så kan du hitta ett kommando: Mata ut.
På min skrivare finns det en knapp på fronten för detta, så kolla där åxå.
Annars så hade jag vågat skruva i sär den.
Det gäller ju bara att man har lite koll på vad man gjort...
Man brukar komma åt rätt bra om bara kåpan tagits bort. Om du sedan kan rulla valsarna lite baklänges brukar fastnat papper komma ut som sitter fast emellan eller inuti.
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...